fredag 22 juni 2012

Midsommar

Idag är det midsommarafton å vi är inte iväg på någon stång eller firande överhuvudtaget. Lite tråkigt kanske för det hade varit mysigt. En husvagn skulle man haft å slängt upp på en camping någonstans, grillat å slappat.... Jo ärligt talat är jag sugen :)

I veckan har jag hunnit m en del jobb, ska jobba helgen, sköna pengar blir det:) har hämtat min klänning å alla tillbehör. Det kändes så där så jag var tvungen att åka ut till en vän å grina lite. Skit mycket känslor i omlopp just nu och klänningen känns inte helt 100, men som min vän Z säger det kommer bli bra :) det är så mycket som hänt dessa månader och typ inget har blivit som det var tänkt. Verkligheten börjar väl uppdagas och det är väl det som påverkar:( var å kollade så ringarna passade igår, men det gjorde inte min, så de får inte komma hem ännu. S ska hämta sina kläder under veckan.

Fick en present av min svägerska igår. Gulligt av henne att tänka på mig när d dyker upp saker på redaktionen, kan mycket väl bli invigning av den nästa helg ;)

Hoppas ni där ute får en trevlig midsommar & Take Care!!

Inga kommentarer: