söndag 24 juni 2012

Namnförslag på nya bloggen mottages!!

Då har jag spenderat några timmar på jobbet igen, väntar på att gubben ska bli klar med maten. Sketa hungrig nu juh!! annars finns inga planer för dagen, ska börja att packa ner köket förmodligen samt gå i genom alla mina blandlådor, eller iaf de 2 jag har :) har inte hört något om när vi får tillgång till lägenheten men hoppas i början av veckan.

kvar att fixa till bröllopet:
- Festhäften
- Bordsplaceringsprylar
- Skor Nova
- Underkläder
- Band till flickornas klänningar & min bukett.
- Hitta blommor till buketten
- Komma ihåg att gå i skorna
- Skicka gubben till frisören
- Provsminkning & Naglar på tisdag
- Få klart sportifylistan
- Införskaffa tilltugg & mer alkohol/läsk
- Styra upp fotograferingsplats med vår fotograf
- Fordon till vigselplatsen

Så ja, det finns lite mer att ta tag i :)

Ska försöka trycka in ett besök till Ikea till veckan också, ja jag vet kanske inte den bästa tidpunkt men jag vill så gärna kunna ta tag i förvaringen och kunna placera saker på rätt plats direkt.

Nu överger jag ju snart myrlivet och tillsammans med det nya livet som fru kommer jag starta en ny blogg. Kommer säkert inte orkar flytta över en massa inlägg från den här, så ny kula känns bra. Denna har ju ändå hängt med i 5 år. Oj! va tiden går, känns ju lite sjukt.
Problemet jag funderar på nu och är vad jag ska döpa den till/ vilket adress den ska. Kommer nog hålla mig till blogspot. Den fungerar bra och jag kan med den, så det känns inte som någon större idé att byta. Men som sagt NAMN förslag tack!!!


Inga kommentarer: