tisdag 26 juni 2012

Nya naglar


Idag har jag varit på Lottas och fixat naglarna. Första gången ever!
Hade från första början tänk ha en förlängning, men med mitt jobb skulle det nog inte gå så bra. Bytte då idé till att ta ett par lösisar jag har i byrån och bara ha över dagen, men se! det vart inte så tokigt med vita toppar på mindre nagellängd heller :) det kanske bara flyger på någon sten eller annan dekoration under lördagen.

Eftermiddagen spenderades på Ikea, och inköp av förvaring till kläderna till "min" walking closet samt hyllplan, och visste som vanligt var det lite annat som följde med. Överlag var jag dock duktig och höll mig till tanken på vad som behöves mest. Inte ens ljus köpte jag, då är det nå fel. Men jag tänkte så här. Ta det mest akuta nu och så tar jag en tur efter sommaren igen och handlar lite mer ;) Ljus är ändå inget som går åt just nu.

När jag kom hade jag fått ett helt underbart mejl, äntligen!! mer än så säger jag inte.

Take Care!!!

Inga kommentarer: