lördag 16 juni 2012

S är på Viking....

Idag kom S bestmen och hämtade upp honom för en svensexa. Dessvärre kom han liiiiite väl tidigt, så vi hann inte hämta ringarna. Det gjorde mig inte allt för glad då det hade varit skönt att kolla att de passade och boka för den posten. Nu känns det som att det bara är att hoppas på att de passar för jag har ingen aning om när till veckan vi kan hämta dem. 

Men så här fin är gubben ikväll :) jag är ganska avis på att han får åka båt, längtar själv mycket efter det. Hoppas han har roligt med grabbarna iaf, det är han värd. Jag ska mysa framför tv med gotta och bröllopsfilm.

Idag har Nova varit och klippt sig, det blev kanon och hon är nöjd. Skönt att hon slipper de största tovor som gjorde hårborstningen till en mardröm. 

Veckan som kommer:

Mån: jobb 8-17
Tisdag: frissan och jobb, möte med mitt Himmelrike team
Onsdag: jobb och förhoppningsvis hinna hämta klänningen och lämna in den för fix.
tors: Mässmöte och jobb
fredag: jobb 
Helgen: äta sill och fira midsommar. 

Utöver ska de fixas med bröllopet och packas inför flytt. 

Inga kommentarer: