fredag 4 maj 2012

Sliten fredag

Idag är inte min dag. Illamående och ärligt talat tror jag att någon kört på mig med med en ångvält i natt. Känner verkligen att denna veckan tagit ordentligt på krafterna. Möten, diagnoser, tråkiga besked och väldigt många tankar har stått i centrum, men är väldigt glad över de beslut jag tagit. På måndag ska jag till läkaren och sedan är det bara att börja jobba. Ser fram emot mer egentid och att barnen får mer utrymme att ge utlopp för sin kreativitet och sina egenskaper. Jag har två barn med väldigt mycket energi, så det är bra att de får till stor del någon annan att ta ut den på ett tag :)


Hämtade ut mitt paket från Glossybox igår. Så glad att jag fick en BB Cream då är så sugen på att prova den, sedan att även Dermalogica hade med lite produkter är stora ++++++ skulle nog alltid köra med deras hudkrämer om jag hade ekonomi till det. 

Härligt med ljuspunkter i vardagen emellanåt. Det behövs verkligen nu. 
Har plockat fram lite scrapsaker till en utmaning jag måste ta mig an. Men får se hur långt jag kommer under dagen. Hoppas att bli klar och att kreativiteten får komma igång att flöda. Behöver bara ha svar på en fråga först. I morgonkväll ska jag iväg och ha ett Erotik Party <3 <3 det ser jag verkligen fram emot. 

1 kommentar:

Rosi sa...

Jag älskar Garniers BB Cream! Vi är flera på redaktionen som har köpt (ja, faktiskt!) och använder den.