söndag 6 maj 2012

Näbbklänning Check!!

När jag la ögonen på denna klänning visste jag den ska flickorna ha på bröllopet. Då fanns den inte i webshoppen så jag skickade min mor att hitta om de hade i HMbutiken nere hos henne, och vilken tur jag hade. I veckan när dem var förbi hade dem de med sig och som tur var passade klänningarn också :)Nova har även beställt silver skor som hon ska ha till sin klänning, men de hittade tyvärr inte mina föräldrar så den jakten går vidare.

Jag kan tycka att det är synd att det inte finns HM här, men bra att man kan beställa via dem som har. Det händer titt som tätt att jag ber min mamma kolla efter speciella kläder.
Det kan även vara om jag har sett något på Lindex som inte finns i storlek här :) Men snart kommer ju HM till Söderhamn så då har man lite närmare att handla. Vilket kan vara både på gott och ont.

Detta är dock de allra första kläderna som flickorna får likadana, och säkert kanske inte riktigt de sista men nästan. Det finns så mycket kläder att välja på så jag ser inget nöje i att köpa likadana till dem. Men jag ska aldrig säga aldrig. Till hösten kommer säkert den där svara skinnjackan flickorna bara MÅSTE ha och då har jag inte så mycket till val :)

Inga kommentarer: