lördag 17 mars 2012

Skor till Bröllopet

Super MUMS!!!
Ja, jag måste hitta ett par skor nu så jag får färdigt med klänningen. 
Den ska sys upp lite och dekoreras. 
Sedan är det en fördel att jag har gått in dem, för skavsår har jag inte tänkt att få.

Problemet är att jag inte vet vad jag vill ha. Jag hatar att köpa skor, har alltid gjort men en dag hoppas jag att det ska vara roligt. Vem vill inte ha massa skor att välja mellan är man ska ge sig ut??? kan ju vara en fördel mot nu när man måste planera kläder efter skor och inte tvärt om :)



Är ju inte helt säker på att jag vill ha vita heller. 
Känns så onödigt att köpa skor som man använder typ 1 gång. 

Jag måste väl ta och åka ut på skojakt någon dag, vore kanske läge att åka till Stockholm :) Där lär man ju hitta skor i alla fall, både jag och Stefan. 
Ja, det är väl dagens dilemma. Nu blir det att slänga ihop lite frukost. 

Trevlig dag på er där ute!!!!

Inga kommentarer: