onsdag 21 mars 2012

I händelsernas Centrum

Just nu är mitt liv allt annat än lugnt. Det händer saker hela tiden, både på ont och gott.I måndags fick jag ett samtal om ett vikariat, som det verkade skulle jag börja den 1/4 och skulle träffa personalen imorgon eller på fredag var det tänkt, men har inte hört något mer så får väl se vad som händer. Skulle verkligen bli besviken om det blir ändrat nu när jag är så inne på att få börja jobba.

Idag fick jag reda på att jag gått vidare i rekryteringen av att få ett sommarjobb på Telepreformans i Söderhamn. Var på rekryteringsträff i förra veckan och fick sedan olika tester att göra nu i veckan. Hoppas nu att intervjun på tisdag går bra. 

Känns verkligen som att många pusselbitar börjar falla på plats, jag kan inte vara annat än nöjd. 
Idag hade Företagsamma kvinnors Förening årsmöte. Det slutade med att jag nu sitter i styrelsen som suppleant. Är även med i gruppen som ska planera inför höstens mässa. Super kul att få vara med om lite spännande saker och få känna känslan att man är med i något stort. 

Vilka äventyr som väntar mig egentligen, känns väldigt bra. Precis vad jag behöver för att få lite mer meningsfull vardag. Visst, det kommer bli en hel del jobb. Men det gör mig inget alls. 

Vad det gäller bröllopet, måste vi ta tag i planerna och börja arbeta med häftena. Det kommer även bli en hel del förändringar. Men det blir nog kanon i slutänden. 

Snart dags för BB och lite kvällsfika innan sängen kallar. Är riktigt trött så det ska bli skönt. 

Take Care!!!

Inga kommentarer: