fredag 30 mars 2012

Pip fri

Igår åkte jag och min sambo och bytte ut mina giftiga implantat. De var inte trasiga som jag trott, vilket jag ser positivt på då inte så mycket gift har sipprat ut i min kropp. Däremot är jag inte lika nöjd med räkningen jag fick med mig hem. Men, men den kom ju inte som en överraskning precis.

En stor eloge till min sambo som satt å väntade på mig i flera timmar och som är en klippa å tar hand om mig, så jag får vila å inte anstränga mina stygn.

Natten har varit en pina. Sovit kortare stunder för att sedan vakna och känt av en stel kropp. Ligga på rygg är inte min favoritställning när jag ska sova.
Fick ju inte med mig direkt nå smärtstillande heller, 3 kertogan och sedan skulle jag använda mig av panodil. Men det funkar ju inte för mig så jag ringde hälsocentralen och skulle försöka få Citadon utskrivet. Jag har ännu inte hört något så det verkar ha gått bra. Tack så mycket!
Fick ett krya på dig paket av min svägerska idag.
Som gjorde mig väldigt glad :)

Inga kommentarer: