måndag 26 mars 2012

Ändrade planer


Mycket kan hända på 6 månader och nu är det så att vi har fått börjat planer om vår stora dag lite grann.Vi har avbokat Orbaden för i stället åka Warpen i några timmar. Äta god mat och se på utsikten :) Dagen är den samma och fest blir det efteråt men så mycket mer än så vet vi inte i dagsläget :) På torsdagen har vi en dag för oss själva jag och S så då får vi kanske sätta oss ner och planera lite. Tur vi har 3 månader kvar eftersom tiden har en tendens att springa iväg. I vilket fall som helst blir det nog kanon. Jag har två mål. 
1. Att bli fru Söderlund
2. Att ha jävligt kul

Idag har jag varit och bokat frissan. Det blir att få ordning på frisyren efter min hemska senaste klippning och sätta slingor i olika nyanser. Just nu håller jag på att spara ut min egna hårfärg så ja, osnygg utväxt är ett faktum. En ganska ordentlig sådan, men så får de vara. Kommer nog kännas konstigt att bli brunett igen, men skönt. Speciellt eftersom mitt hår växer så hemskt fort. 

Har fortfarande ingen som ska ordna mitt hår på bröllopsdagen, men jag hoppas det ska ordna sig tids nog. Kommer inte ha någon avancerad håruppsättning. Det blir nog ingen uppsättning alls, bra lite korkskruvar eller lockar. Om det nu är möjligt med mitt hår :) Vet du någon får du gärna tipsa!!!!

Take Care!!!

Inga kommentarer: