onsdag 4 april 2012

Idag har tagit min friheten att bocka av lite fler punkter på planeringslistan inför bröllopet. I förra veckan kom brev om att vår hindersprövning gått i genom. Tur! annars lär vi ju ha stått med skägget i brevlådan och fått ställa in allt. Så de papperna hamnade på kommunhuset idag tillsammans med namn och adress till våra 2 vittnen. Tack för att ni tar er an uppdraget, fast är kanske mer en ära att få stå som vittne på vigsel papperna sedan, så varsågoda för att ni fick vara det :)

Jag hade även med mig min släktklenod, En ring från min farmors mor eller något sådant, långt bak i tiden som jag fått möjlighet att använda till detta ändamålet. Den gör sig mer nytta på mitt finger än i mitt smyckeskrin. 
Det gick på en kafferast typ. Jag visste vad jag skulle ha , dem hade den OCH i min storlek så det måste ju ha varit menat att jag skulle ha den :) Så check! check!


Har börjat på vår toastmasters To Do lista. Hon kommer inte gå sysslolös ur detta bröllop, det är ett som är säkert :) Nä, allvarligt så avancerat kommer det inte vara. Hon kommer få möjlighet att njuta av mat, utsikt och den fria baren hon också under kvällen. Men det känns skönt att  man har delat ut vad som ska göras så man kan försöka njuta av dagen. Fick klartecken från min alkohol leverantör idag, att min beställning gott i genom, så då är det bara ett gäng flaskor vin kvar och tilltugg. 


Hittade härliga skor från Lola Ramona, me like lixom :)





Inga kommentarer: