söndag 12 februari 2012

Shopping och känslor

Idag tog familjen en tripp till Söderhamn och Barnens Hus. Oj, va luftigt det var där, tydligen håller det på att göra om och just nu fanns det inte mycket till väggar :)
Hamnade ju direkt på bebis avdelningen, och ja. Visst kom det tankar på OM man inte skulle ha en till ändå. Vi var ju inne på det förut och gav det ett försök, men nu väljer jag karriären i stället. Vi har våra änglar och många dagar är det mer än gott och väl för mig.

På Barnens Hus hade de rea produkter, I LIKE helt klart. Och fyndade denna matstolen från Segr för 450:- sedan hade jag ett fullt stämpelhäfte också så det var bara att dra av en 100-ing till. Vi behövde en ny stol  och denna verkar helt ok. Det var väl lite IKEA varning på den när gubben skruvade ihop den, men nu har vi en ny stol och till ett mycket bra pris dessutom. Det fick följa med en sele också, så nu är det färdigklättrat för mini, oj va arg hon kommer vara i morgon när friheten är slut. Däremot kommer det vara en mycket nöjd mamma som slipper tjata på henne att hon ska sitta ner, eller hittar henne på köksbordet om man går i från en liten stund. Skönt! Skönt!

Måndag imorgon, ny vecka och nya tag. Det ska bli skönt att komma iväg och fortsätta med att lära sig mera, chockande va???? visst är jag mätt på bokföring och siffror just nu. Men vilken underbar känsla det strömmade i genom kroppen i veckan när man hade koll på hur man räknar samt regelramsor som är bra att kunna. Underbart!!!! var in i fredags på Bolagsverket för att se om de hänt någon med min registrering och vad pirrigt det var medan jag väntade, jag tippar på att det kommer vara ännu mera pirrigt till veckan när jag är inne och kollar.

Neeee, nu sova :)

Inga kommentarer: