fredag 17 februari 2012

Nya koppor och framsteg med Företaget.

Ja, då var det Minis tur att få vattkoppor. Märkte dem när jag bytta blöja på henne på morgonen. Så typiskt!!! Fick boka om ett möte nu på morgonen, som senare blev inställt. Och mitt jobb jag skulle få gjort idag kommer ju inte heller hända. Dock ska jag besöka min revisor i eftermiddag.

Fick post från Bolagsverket idag om en lite detalj jag missat och som jag var tvungen att ordna innan de kan regga mitt företagsnamn. Nu är det check och jag har ett företagsnamn!!!! Fick dock inte mitt första handsval, men det andra är inte så tokigt heller. Bara att få ordning på loggan nu, vilket vi hade i läxa idag.
Så roligt...Fick bokat möte med banken och prata försäkringar till nästa vecka. Har fått tips på webdomän, som jag ska försöka leka lite med när Mini sover, men först måste jag nog fixa lunch till oss båda. Kroppen börjar säga till att det är dags.


Inga kommentarer: