söndag 5 februari 2012

Nya soffhörnan

Japp då var nya soffhörnan på plats och jag passade på att byta gardiner också. Ska bara få in lite kuddar också. Fisken fick flytta till andra sidan och gav rummet ett helt nytt ljus. Jag tror hon blev lite extra glad för akvariet fick sig en ordentlig rengöring på samma gång:).
Hittade en lampa på köp och Sälj Bollnäs på fejjan igår som jag passade på att köpa. 30:- bara :) tyckte att den skulle bli bra att ha mellan sofforna. Men då trodde jag ju att sofforna skulle stå i en annan del av rummet.a Men gott om ljus får vi i hörnan i alla fall :)

Barnen har fått gardiner i sina rum nu också, var väl på tiden eftersom det var ett tag sedan jag städa bort julen. Nu är det bara lite vanligt plock samt hänga tvätten som ska göras. 
Det blir en välförtjänt slappar kväll med en cider och lite snask framför Tvn.

Inga kommentarer: