onsdag 4 juli 2012

Man & Hustru


Så här såg det ut i lördags då jag & S blev man & hustru. Ett foto taget av vår fotograf Mattias. Vi hade en trevlig tillställning med båtfärd, helt ok mat & trevligt umgänge. Ärligt talat har jag nog inte riktigt förstått det ännu :) Jag hade panikångest i stort sätt hela lördagen.

Flytten är nu klar & vi börjar komma i ordning. Längtar så efter semester just nu, men jag får nöja mig med att vara ledig i dag i alla fall. Resten av veckan jobbas det igen. Största anledningen till att det blev en ny flytt nu är att min inkomst är ganska ostabil så vi valde att trycka ihop oss i en 3a igen och bo lite billigare.

Funderar fortfarande på ett bra bloggnamn, men under tiden få denna rulla :) nu ska jag leta upp en dusch & äta lite innan vi ska till vår fotograf och titta på bilder från bröllopet & barnen ska få leka av sig :)

1 kommentar:

Ulla sa...

Grattis och Lycka till !! Så fina ni är. Kram