lördag 7 juli 2012

Fredag?

Tydligen är det fredag idag, men det känns ingenstans. Jobbar ju bara och nu har jag haft två eftermiddag/kväll på raken. Blir att jobba hela helgen också :( Som de har sagt förut så brukar man få någon dag ledigt i början av veckan om man jobbar helgen, men icke för mig mån -tors nästa vecka ska jag infinna mig, + helgen. Så med lite tur kanske vi kan ha barnvakt en stund på fredag och få lite egen tid gubben och ja.

Nu börjar det bli dags att bege sig till sängen så jag orkar upp imorgon igen.
Har nu bestämt mig för mitt bloggnamn, hoppas bara det är ledigt annats har jag en reserv :)
Ska bara skaffa mig en g-mail imorgon och bestämma vilken blogg jag ska ha. ytivs med blogspot, men funderar på att prova något nytt :)

God natt och ta hand om er där ute...

1 kommentar:

Anonym sa...

I enjoy studying your publish. It is each useful and interesting to me. I will come back again once again to see your new posts, Click here For Social submission One Social Scoop