tisdag 5 juni 2012

Snabba vändningar.



Åh, jag tycker nykomlingen Francis är för söt. Lite smått yrkesskadad, nä då inte alls :)Igår kom jag ut på riktigt i produktionen, tycker det gick hyfsat men fick mig en övertid på 1,5 timme. I slutet gick verkligen ögonen i kors. Det var trots alla nervositet kul att äntligen komma ut. Dock vara det inte så länge i morse fick jag och några av mina kollegor sätta sig i skolbänken igen. Vi ska skilla om oss, då vi behövdes mer på ett annat ställe. Så några dagar till för att lära om sig gäller nu. Har inte varit den gladaste idag, men hinner väl få lite perspektiv och smälta allt under morgondagen när vi är lediga. Är dock glad för att jag har ett jobb att gå till, några veckor framöver.

Snart är det helg, ska bli skönt. Kommer nog verkligen behöva den efter denna veckan. Man blir trött i både huvud och kropp av att lyssna och smälta mycket information. Dagarna går riktigt fort nu så jag börjar ha liiiiiite panik. Har en del bröllopsförberedelser fortfarande att få gjorda och sedan vet jag inte om det kanske blir Palladium på lördag. På jobbet har det tydligen värsta festen, jag har lite svårt för mycket nya människor på en gång så jag valde att inte tacka ja. Blir mycket åka också, räcker att jag är där alla andra dagar på veckan. Kommer ju byta lägenhet vid månadsskiftet som det ser ut också. Så kanske man skulle ta och börja packa och ge sig på fönsterna, iaf  emellan. Har ju ingen aning om hur schemat kommer se ut framöver. Kommer jobba så mycket jag bara kan, även ta extra pass om möjligheten finns. Pengarna behövs.

Snart får jag sätta mig i frisörstolen, bara 3 veckor kvar. Som jag längtar !!!!

Inga kommentarer: