onsdag 6 juni 2012

Nationaldag.


Idag är det vår nationaldag. Hade det varit för några år sedan hade jag laddat upp med öl och inväntat att grillen skulle tändas. Nationalsången skulle ha sjungits i kör inte bara en gång under dagen. Idag är det som en helt vanlig dag. För mig finns det inte längre mycket att vara stolt över och firandet av vår nationaldag är ett minne blott av många anledningar.

Gubben jobbar idag, och tydligen blev det heldag :( jag är hemma med vilddjuren. Fast de är ganska snälla idag. Skulle ha varit iväg på ridklubben och kollat på djur och haft det mysigt med familjen, men L har stövlarna på förskolan och jag är inte helt pigg. Har slarvat med maten igen, så det får jag äta upp nu :P tur att jag är ledig och hinner ladda om batterierna inför morgondagen.

Tycker det är riktigt tråkigt med allt regn. Vill ha solsken och värme nu!!!
Ikväll måste jag nog ta en sväng med stavarna. De känns så skönt för kroppen. Kanske passa på att lägga sig i ett solarium så jag hinner få lite färg innan bröllopsdagen.

Hoppas ni där ute får en härlig dag, vad ni än hittar på.
Kram!!!




Inga kommentarer: