söndag 13 maj 2012

Egen tid?

Ja, egentligen ska jag har inplanterad egentid varje dag. Igår tog jag mig en timme i badet när Luna var i säng, annars var det massor tvätt å lite städning jag fick ta mig an efter vi kom hem från koutsläppet. Luna gillade inte korna på nära håll, vilket jag blev överraskad över. Idag verkar min egentid också försvinna. Har försökt få Luna att sova en timme å efter att hon kom upp för 6e gång så skiter jag i det. Det finns så mycket i min miljö just nu som tar för mycket på mina krafter och jag har blivit tillsagd att välja mina strider. Så min scraptid som jag såg fram emot så mycket känns som bortblåst tillsammans med min ork och lust till någonting :(

Gick nyss skicka Luna i badet efter att hon kom ut ur badrummet och var mindre fin. Hon hade hittat en ögonskugga i min väska. Så kan de gå när man inte är på sin vakt:)

Längtar just nu till Ikea, å köpa mig förvaring av diverse slag...
Tycker nu det låter som om mini somnat så kanske att man skulle försöka orka göra något?????

Inga kommentarer: