söndag 8 april 2012

Påskägg

Fick igår ett super härligt påskägg av min svägerska:)
Jag blev så glad och varm, speciellt när jag såg.....



Maria Montazami sminkväskan, WOW!
Sedan i den låg 2 läppstift och en läppenna. I was in heaven, helt klart. 
Hon hade sett att jag tävlat om detta paket och var så snäll och gav mig det. 
Jag blev tårögd av lycka. 

Det var lite roligt också. För under middagen vi åt tillsammans berättade jag att jag tagit en prenumeration på Chic nu för att jag är så dålig på att unna mig smink och sådant, och i förra numret jag fick av henne var det ett kanon erbjudande så jag passade på. Då får jag både smink och några nummer av en super tidning. 

Jag gillar verkligen CHIC den kostar inte speciellt mycket och har både bra tips och massor av mode till bra pris. Skönt med några som tänker på oss vanliga Svenssons som inte har råd att alltid gå klädda i Gucci, Dior eller Gaultier. Ja, i alla fall. Så fick jag detta härliga när jag kom hem. Jag är så tacksam. 

Igår och i morse skickade jag efter lite kläder. Behöver verkligen något nytt till min garderob. OCH jag tittade inte på någonting åt mina barn :) Nu var det jag som gällde för en gång skull. Hoppas bara det passar. 

Inga kommentarer: