måndag 9 april 2012

Ooooops!

Hoppas ni har haft en härlig påskhelg mina läsare. Min har varit ganska lugn och inte alls så mycket frossande som jag kunde ha trott det skulle bli.

Idag är det måndag och jag är tacksam för min familj, och i dag speciellt min sambo. Som bara är helt fantastisk :) Jag har en del brister som jag jobbar på som t.ex MÅSTEN och jakten på förändring. Båda dessa brister är något som jag jobbar på dagligen och ingen av dem är lika starka längre. Vilket inte bara känns skönt för mig, utan för hela familjen. Idag vid dagens middag tog vi oss tid och verkligen prata med varandra, vilket är super mysigt. Nova är hos sin farmor, så vi hade det lite lugnare idag än vanligt.


För en stund sedan hamnade jag inne hos Lisen på Chic, hon bloggar om smink, krämer och skönhet.
Hon tipsade om Glossy box. En sida där man kan prenumerera på en låda med 5 produkter inom hud, hår, doft, make up etc. Den kommer på posten en gång i månaden och kostar 139:-

Då jag är så dålig på att unna mig saker själv, behöver jag inte vela om jag ska handla eller inte för det är ju bara att hämta på posten. Betalt och klart :) V.17 kommer min leverans och det ska bli så spännande.

Just nu längtar jag efter att få krypa ner i ett skummande bad och bara slappa en stund i värmen, men icke sa Nicke. Jag måste vänta minst en vecka till innan jag får bada pga infektionsrisken :(

Inga kommentarer: