tisdag 24 april 2012

Nytt Chicmums

Härlig post idag :)

Idag kom nya numret av Chic hem till mig. Dagen blev räddad efter allt snorande och städande. Gillade numret väldigt mycket, det gick in på Beach 2012, motion m.m precis vad jag behöver som lite pepp för att fortsätta jobba upp mina muskler. Givetvis fanns det en hel del kläder jag blev sugen på också. Lite dräggel hit och dit liksom. 

OCH man har möjlighet att få gå Årets Chicaste gala i höst. 
Man har chansen både genom att rösta på årets chicaste eller köpa en galabiljett med hotell, proffsmakeup, stylingråd och VIP mingel m.m få glänsa med kändisar och säkerligen få en underbar upplevelse. Jag känner mig redan som Askungen. Vad är en bal på slottet???? 
Jag har ju redan världens bästa man & (svägerska;) så kanske jag får en super bra födelsedagspresent i år, lite i för tid :) En tumme eller två kan man ju alltid hålla.

Inga kommentarer: