onsdag 7 mars 2012

Länge sen sist

Ligger i badet å kurera förkylning, det är min tur nu. Livet har varit lite upp och ner senaste tiden och jag själv har varit sysselsatt till Max, speciellt i huvudet, så det har blivit dåligt m uppdatering.Det har hänt en del sen sist, kursen gör sin sista vecka och jag äntligen andas ut.

I helgen var jag Eskilstuna på riksträff med Himmelriket. Två dagar som körde slut på mig till fullo, men kul var det i alla fall. En upplevelse jag sent kommer att glömma. Tror det gjorde mig väldigt gott för när jag kom till kursen på måndagsmorgon kände jag mig som förbytt. Bitarna hade fallit på plats och jag hade avstånd till mina företagstankar som gjort att jag både känner lugn och inre harmoni.

Sedan hände det något riktigt häftig och lärorikt i måndags som jag numera försöker tänka på allt mer. Men det ska berätta om en annan gång. Jag känner mig pånyttfödd helt enkelt :)

Inga kommentarer: