måndag 28 maj 2012

The final countdown

Nu går vi in i sista veckan på utbildningen, som det ser ut kommer vi ut i produktionen under fredagen om vi nu klarar provet. Jag har som mål att klara det första gången, så det så!! :)
I morgon verkar det som om att vi skulle göra någon typ av test, mest för att vår lärare ska veta hur vi ligger till. Jag tror jag ligger ganska bra till, emellanåt känns det som att jag börjar fatta allt mera. Bra va??? trots att denna dagen har varit riktigt mossig....

Idag har jag varit och provat min klänningen igen, med skor på. Så nu ska den sys upp lite grann. Provade hela utstyrsel och det blir nog riktigt bra till slut. Känns jävligt skönt. Men ärligt talat känns det riktigt konstigt :) Fick frågan idag om den fortfarande kändes bra eller om jag ångrat mig. Där har jag en del blandade känslor. Jag har även lagt undan ett halsband och örhängen. Så nu är det komplett. Bara att fortsätta försöka komma ihåg att gå med skorna under kvällarna.

Neeee, sova en stund så man orkar med morgondagen...


Inga kommentarer: