måndag 28 september 2009

En helg på västkusten....

Tidigt i torsdagsmorgon tog familjen tåget ner till Göteborg.
Min mamma fyller 65 i veckan så vi åkte ner och överraskade henne. Ner resan blev inte alls den trevliga familjeresa jag hade väntat mig.
Tåget var försenat och det slutade med buss ner till Gävle,
sedan ta ett annat tåg till Göteborg.
På tåget får vi reda på att det är fullt från Stockholm,
så det var bara att packa sig in i bistron i Uppsala.
Hela familjen super trötta och inget sova blev det.
Efter ett tag mådde Nova illa och första spyan kom,
ett lite senare kom den andra.
Vi fick ju åka X2000, samt då att hon fick åka lite baklänges.
Nästan framme i Göteborg lyckades hon somna till slut kl. 10.20.
Då hade hon varit uppe sedan tre.


Lugnet före stormen...



Denna gången hade jag inte planerat in något Ullared.
Men vi hamnade där i alla fall.
Hittade en sk. outlet butik med scrapsaker.
Så mycket outlet var det ju inte.
Det var generella priser och en del över.
.....lite fynd blev det dock =)



Det här lilla paketet betalade jag 200: - för.

Inga kommentarer: